Не запускається зовнішній блок кондиціонера - Причини та ремонт
Якщо раптом перестає працювати зовнішній блок у кондиціонері – відповідно можна забути про прохолоду влітку та тепло в будинку в осінні місяці. І закономірно виникає питання – Які причини та види поломок, як відремонтувати домашнього помічника? Намагаємося розібрати детально.
Причини поломок та шляхи вирішення
Якщо не працює зовнішній блок кондиціонера – цілком можливо наші майстри знайдуть причину поломки у заклинці компресора, відсутності у мережі живлення, або запуск при мінусових температурах на вулиці. Саме їх і розглянемо далі.
І перше, це робота кондиціонера без так званого зимового комплекту при мінусових температурах на вулиці. Інструкція до більшості моделей кондиціонерів прямою забороною попереджає – неприпустимо використовувати систему, включати її при мінусових температурах на вулиці.
-
Якщо на вулиці – сильні морози, то замерзатиме відвідна трубка в системі дренажу, як наслідок, утворюватиметься крижана пробка, перекривши собою відведення вологи. Коли конденсат не знаходить виходу – він самотужки шукатиме вихід, просочуючись на стиках труб усередині кондиціонера. Це призведе в кінцевому підсумку до поломки всієї системи.
-
У процесі роботи система може сильно нагріватися – відповідно з метою охолодження вентилятор нагнітатиме повітря. При контакті повітря та гарячого корпусу – також буде утворюватися чимало конденсату і він на морозі і замерзатиме, утворюючи шари льоду.
-
Сильні морози призводять до замерзання, підвищення в'язкості масла в самому картері компресора – останнє змішуватиметься з холодоагентом і змащуватиме зсередини всі деталі та вузли. Це веде до втрати олією мастильних властивостей олії, а відсутність у системі змащення – призведе до втрати ресурсу деталей, що рухаються.
Так ще більш серйозні і дорогі негативні наслідки може спровокувати попадання в сам компресор фреону в рідкому його стані. Якщо він не встигає випаруватись у такому вигляді – це спровокує такий собі гідродинамічний удар, скоротивши в рази термін його служби до нуля.
Якщо заклинило компресор – Тут є свої особливості ремонту. І перше треба пам'ятати, що сучасні моделі систем обладнані саме герметичними компресорами. Вже із самої назви видно – розбірці такі системи просто не підлягають.
При найменшій проблемі такі системи можуть заклинюватися, або перегоряти обмотка в електродвигуні, замикання в корпусній обмотці – відремонтувати сам компресор не вийде. За словами майстрів єдино правильне рішення – замінити його на новий. Цей вид ремонту дуже супроводжується проблемами. з фінансів він досить дорогий, та й не завжди є нові агрегати навіть офіційні представники виробника.
Тому, щоб у самий невідповідний момент не залишитися без рятівного тепла або прохолоди – Важливо щонайменше щорічно, а краще кожні півроку проводити регулярні обслуговування свого кліматичного устаткування. І все тому, що описані вище поломки в кондиціонері – результат порушення основних правил повсякденного експлуатації.
При розгерметизації системи – всередину кондиціонера, його контури потрапляють потоки повітря. Саме це призводить до підвищення в системі рівня тиску, а волога з повітря – при контакті з фреоном призводить до утворення кислоти. Остання руйнуватиме проводку, призводитиме до окислення масла. Важливо своєчасно викликати майстри – вони то й проведуть низку очисних заходів, спрямованих на видалення олії, продукту окислення тощо.
У мережі відсутнє електроживлення. Тут уже ви нічого не зможете зробити, як і викликаний на будинок майстер з ремонту кондиціонера. треба просто перевірити електрику, оглянути шнур та розетку на предмет цілісності.